You are currently viewing הצבת מכונות אוטומטיות

הצבת מכונות אוטומטיות

הצבת מכונות אוטומטיות למוסדות ולעסקים

הצבת מכונות אוטומטיות לממכר מוצרי מזון ושתייה היא פתרון אידיאלי לכל ארגון. בעלי הארגון נהנים משירות טוב יותר לעובדים, לאורחים ולשוהים במקום, מכיוון שהם נתפסים כבעלי דאגה ואחריות כלפי כל מי שנמצא במהלך היום בשטחם.

מכונות אוטומטיות מספקות לכל אחד ואחת גישה לחטיף, לשתייה או לסנדוויץ' אהוב. פתרון זה מאפשר לבעלי הארגון להציב בשטחם מכונות ממכר מזון בהתאמה אישית לצרכי המקום, הן מבחינת סוג וכמות והן מבחינת איכות המוצרים. לכן, נפוצה הצבת מכונת שתייה וגם הצבת מכונות כריכים או ממתקים בעסקים, בנייני משרדים ומוסדות רבים.

 

מכונות אוטומטיות לא מהוות פתרון רק עבור העובדים והשוהים במקום. הן מספקות הכנסה עבור המעסיקים, בשני אפיקים: פעם אחת, בזכות העובדה שאינן פוגעות בהכנסות השוטפות של העסק, משום שהעובדים אינם צריכים לעזוב את מקום עבודתם ולבזבז שעות עבודה רבות ויקרות על מציאת חניה או עמידה בתורים. פעם נוספת, גם כהכנסה פאסיבית נוספת עבור המעסיקים.

 מכונות אוטומטיות לממכר מוצרי מזון ושתייה מציעות גישה לחטיף, כריך או משקה בקלות ובתוך שניות ספורות בלבד. על כן, הן מהוות פתרון קל, זול ונוח – שמשרת את כל הצדדים: הן את המעסיקים והן את העובדים והשוהים במקום.

מכונות המזון מציעות לעובדים ולמבקרים כריכים טריים מדי יום, גישה נוחה וקלה לשתייה צוננת, אפשרות לנשנוש מלוח או מתוק לפי טעם אישי ועוד. הצבת מכונה אוטומטית מבטיחה השקעת זמן ועלויות מזערית, יחד עם רווח ונוחות מקסימליים.

הצבת מכונת שתייה או מכונות חטיפים מהוות פתרון אידיאלי למקומות עבודה ומוסדות רבים, שיש בהם צורך בחיסכון כספי גבוהה או היכן שנמצאים עובדים שאינם רוצים לבזבז על מזון ושתייה סכומי כסף גבוהים מדי.

בנוסף, המכונות אינן מצריכות הגשה פיזית של המוצרים ובחירת המוצר והתשלום עבורו נעשות באופן אוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם ובתוך זמן קצר. המכונות זמינות לעובדים בכל יום ובמשך כל היום וזו גם הסיבה שבגללה מכונות אוטומטיות נפוצות מאד כיום וניתן למצוא אותן כמעט בכל מקום. הצבת מכונות אלו במוסדות שונים ובמקומות עבודה תורמת רבות לאיכות החיים של כל השוהים בארגון ומשפרת משמעותית את התנאים שבו.

 

הצבת מכונות אוטומטיות – מדוע זה כדאי?

הצבת מכונות אוטומטיות מאפשרת לכם גם לבחור את המוצרים שהכי חשובים לכם וגם לקבוע את מחירם. מסיבה זו חשוב לבחור בחברה שתספק לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר. חשוב לבחור במכונה חדישה, אמינה ומדויקת שתציג באופן ברור ובולט את המוצרים, וכמובן תיתן לכל אחד בדיוק את המוצר שבו הוא בחר. מכונה טובה ומתקדמת תוכל לעבוד 24/7 למשך תקופה ארוכה וללא תקלות ולא תדרוש תחזוקה רבה מדי. במכונות ממכר מזון משכוללות ניתן לשלם בכרטיס אשראי, במזומן ואפילו בסיבוס והפעולה עצמה פשוטה ומהירה. 

מעוניינים להתקין מכונה אוטומטית לממכר שתייה או מזון בארגון או בחברה שלכם? מכונות חטיפים אוטומטיות או מכונות כריכים? הגעתם למקום הנכון. חברת כל טוב, שפועלת מאז 2011 בתחום המכונות האוטומטיות, תספק לכם שירות נוח ויעיל.

בבעלותנו מפעל לייצור כריכים ומגשי אירוח לכל מטרה, ואנחנו מתמחים בהצבת מכונות מזון ושתייה אוטומטיות, בהתאמה מלאה ללקוח. מכונות החברה הן חדישות ומתקדמות וניתן לשלם בהן באשראי, במזומן ואפילו באמצעות סיבוס. האספקה של הסנדוויצ'ים והסלטים שלנו למכונה מתבצעת על בסיס יום יומי ומבטיחה טריות רבה.

למידע נוסף אודות השירות שלנו, לשאלות ולפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-2123272 ונשמח לעמוד לשירותכם!