סנדוויצ'ים לאירועים – קייטרינג מגוון, חמים ואינטימי


בכל אירוע אישי ועסקי, ההתלבטות הגדולה ביותר היא בנוגע לבחירת התפריט וסגנון האוכל שיוגש לאורחים. למשל, אין ישראלי אחד שלא מכיר את ההתלבטות הקולינרית הישראלית עתיקת היומין לגבי הכיבוד במסיבת יום ההולדת של הילדים: האם להגיש חצי פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ או חצי פיתה עם שוקולד?

אז כן, הישראלים הבינו כבר מזמן והרבה לפני כולם שסנדוויצ'ים הם הכיבוד המושלם לכל אירוע. סנדוויץ' הוא אוכל מנחם, אך מלא בכל טוב- מה שנקרא "קומפורט פוד" בריא. כאשר בוחרים להגיש כריכים באירוע, בוחרים למעשה להגיש מגוון ושפע אדיר שמתאים לכולם כי כריך יכול להיות קל ויכול להיות כבד, יכול להיות ללא גלוטן, צמחוני, טבעוני, חלבי או בשרי וכן הלאה.

סנדוויץ' זהו בעצם רק שם כולל למאות מנות שונות ממטבחים שונים איטלקיות, צרפתיות, מזרח תיכוניות, אמריקאיות שהמשותף לכולן הוא שמדובר במרכיבים שונים העטופים בתוך לחם.

בשנים האחרונות, שאר העולם הדביק את הקצב והיום קייטרינג של מגשי אירוח סנדוויצים הפך לבחירה פופולארית ומקובלת לכל אירוע, מיום הולדת, ערב חברה ואפילו חתונה.

הזמנת כריכים לאירועים

הגשת סנדוויצ'ים לאירועים זוהי דרך טעימה, נוחה וקלה להגיש כיבוד לאורחים, שמתאים גם למבוגרים וגם לילדים. את סוגי הכריכים ניתן כמובן להתאים לכל אירוע, החל ממסיבות יום הולדת ואירועים פרטיים ועד לאירועים עסקיים.

אז כבר ברור שהסנדוויצ'ים ממש לא להיות שמורים רק למסיבות הילדים, כי למה למנוע מהמבוגרים את ההנאה מכריך מלחם טרי וחם המכיל כל טוב. לצהריים, לערב, בתור מתאבן או מנה עיקרית, במסיבת קוקטייל, בחתונה או באירוע קטן בחצר הבית, למבוגרים ולילדים – אין כמו כריכונים לאירוח.

יש שני פרמטרים מרכזיים שחשובים לקחת בחשבון ולבחון כשמזמינים כריכים לאירוע:

  1. חשוב לזכור כי המפתח לכריכים טובים הוא הטריות. טעם ואיכות הכריך, תלויים באיכות וטריות הלחם, בטיב המילוי ובטריות כלל המרכיבים. מאחר ואין דבר מעצבן מלנגוס בלחם קשה ויבש ואי אפשר ללעוס ו\או מירקות רכים מדי. אבל מהצד השני, אין דבר טעים יותר מלנגוס בסנדוויץ' ג'בטה רכה וחמה שיצאה לא מזמן מהתנור, עם ירקות טריים וקראנצ'יים תוספות וממרחים בטעמים מפתיעים.
  2. כשמדובר בסנדוויצ'ים, היתרון הגדול ביותר הוא המגוון. בין שתי הפרוסות הללו, בתוך הפיתה או הג'בטה, יכולים להיכנס מאכלים חלביים, בשריים או פרווה, עם מגוון רחב של ממרחים ושילובים מעניינים. כאשר מדובר על סנדוויצים לאירועים, ממש לא מדובר על סנדוויצים פשוטים ולא מזמינים. כאמור, עולם הכריכים כולל בתוכו הכל מהכל: מחצי פיתה עם שוקולד השחר ועד לכריכי גורמה עם קרפצ'יו ופטריות כמהין.

מעבר לשני הפרמטרים הללו, כאשר אתם בוחרים סנדוויצ'ים לאירועים, חשוב לקחת בחשבון את אופי האירוע, את כמות האורחים שלכם והעדפות התזונה שלהם וכמובן, את התקציב שלכם. עם הקדשת זמן לתכנון מראש, תוכלו להרכיב מגשי אירוח עם מגוון גדול של סנדוויצ'ים טעימים, טריים ומזינים שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה.

סנדוויצים לאירועים

מגשי כריכים לאירועים – 'כל טוב'

חברת כל טוב פועלת כבר למעלה מ-12 שנים, בתור מפעל להכנה ושיווק של כריכים ומגשי אירוח טריים. המפעל הממוקם בחיפה, מחזיק בכל הרישיונות והאישורים הנדרשים והינו בחזקת כשרות חלבית.

אנו ב'כל טוב', מאמינים שכריכים שמוכנים באהבה ובהשקעה יכולים להפוך כל אירוע לאינטימי, מרגש וטעים יותר. אנחנו מתאימים את התפריט לאופי האירוע ולאופי המארחים ועושים הכל כדי לספק לכם את הקייטרינג שיעשה לכם את האירוע.

מגוון האפשרויות לבחירה המוצעות לכם החל מכריכים ומגשי אירוח ועד למארזים לטיולים והקמת מזנון חלבי קר – מבטיחים שכל לקוח ולקוחה המגיעים אלינו יוכלו למצוא את התפריט המושלם לאירוע ולצרכים שלהם.

מעבר לטריות האוכל, עבורנו השירות הוא גולת הכותרת, שכן הוא לא פחות חשוב מהרמה הקולינרית, הטריות והטעמים. מסיבה זו, אנו משתדלים לתפור לכל לקוח ולקוחה את חבילת האירוח המדויקת עבורם לפי הצרכים האישיים שלהם.

בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות ביטוח, קופות חולים וחברות הייטק. כמו גם, משרדים ממשלתיים כמו משרד החינוך, משרד הבריאות, מקרקעי ישראל ועוד לקוחות רבים.

אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ ולהרכיב ביחד איתנו את התפריט המושלם לאירוע שלכם. צרו איתנו קשר בטלפון  054-2320114 ובואו נתחיל לעבוד יחד.