פלטת ירקות לאירוח –תוספת של צבע, בריאות ורעננות לשולחן!

כיום, רבים מעדיפים להפוך את שולחן האירוח שלהם למעין בופה קר מרשים וצבעוני, המציע מגוון מאכלים חלביים – מזינים, בריאים, קלילים והכי חשוב – טעימים! את מקומם של הבורקסים הכבדים או כריכי הבשר המכבידים, תופסים למשל כריכוני ביס מלאים במילויים בטעמים ביתיים; סלטים מגוונים המכילים ירקות טריים; מגשי פירות מעוצבים; טורטיות ממולאות שמוסיפות לשולחן טאצ' של סטייל וכמובן – איך אפשר בלי – מגשי ירקות עמוסים בכל טוב, המאפשרים לנשנש מהם בלי הפסקה!

לאחרונה, ישנה נטייה הן באירועים כמו הרמות כוסית או ישיבות עסקיות במשרדים והן באירועים פרטיים בסדרי גודל שונים, לא להסתפק רק במגשים עמוסי פחמימות, אלא לשלב גם ירקות. לא שיש לנו בעיה עם פחמימות, כן? אבל אין ספק שירקות משדרגים את ההיצע ומספקים מענה למי שמחפש מזון קליל יותר. חשבו על זה רגע – למשל בישיבות חשובות, לא לכל העובדים נח לאכול סנדוויץ' מסורבל מול כולם  או שהם עסוקים מדיי מכדי להתעסק באכילה ארוכה – נשנוש ירקות הוא פתרון מעולה עבורם.

מעוניינים בשולחן אירוח חלבי? הגעתם למקום הנכון! בואו נכיר…

החברה שלנו – 'כל טוב' מייצרת במפעלה מגוון פתרונות להסעדה מהירה, מזינה קלילה ומשתלמת במיוחד– כמו כריכים, סלטים, טורטיות ממולאות, מגשי פירות וירקות ועוד. כמובן שכל המזון מיוצר מפרודוקטים איכותיים וטריים. את התוצרת שלנו אנו משווקים ללקוחות פרטיים ועסקיים – לכל מטרה– מישיבות צוות והרמות כוסית במשרדים, דרך אירועים קטנים כמו ימי עיון וכנסים ועד אירועים גדולים למאות מוזמנים. אנו מעניקים ללקוחותינו מעטפת שירות מקצועית, זמינה ואדיבה ומלווים אותם בכל שלב החל משיחת ההיכרות הטלפונית ועד סיום האירוע. מפעלינו בעל כשרות חלבית וברשותנו כמובן כל האישורים והרישיונות הרלוונטיים לממכר מזון.

אם אתם מחפשים חברה שתספק לכם פתרונות אירוח לאירוע שאתם מתכננים, בוודאי נתקלתם באינספור חברות המציעות שירותי קייטרינג ברמות שונות. חשוב מאד לבחור בחברה בעלת מוניטין ושם טוב. אתם ממש לא רוצים שהאורחים שלכם יקבלו מזון ברמה ירודה, נכון? ב'כל טוב' אנחנו ממש לא עוד קייטרינג ואצלנו לא תמצאו סלט שנראה עלוב מכיוון שהירקות בו אינם טריים במיוחד או כריכים שראו ימים טובים יותר… מגש אירוח שהוא פחות ממושלם לא יוצא למשלוח!

אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב בכל סדר גודלובכל מקום בארץ או מחפשים חברה שתספק לכם כיבוד בריא לישיבות, הגיע הזמן שנכיר כמו שצריך. אנו נרכיב לכם תפריט מגוון בהתאם לצרכים שתגדירו לנו ונספק לכם מגשי אירוח מעוצבים ומרשימים של פלטת ירקות לאירועים, סלטים עשירים, מגשי פירות וכן מגוון כריכים עם מילויים לבחירתכם. ההזמנה שלכם תגיע עד אליכם או ישירות למקום האירוע טרייה ועסיסית – ואת כל הטוב הזה אתם מקבלים במחירים סופר משתלמים! אין שום סיבה להוציא הון על כיבוד לאורחים – תוכלו בעלות סבירה לחלוטין, להציע להם מזנון קר – עם המון אופציות לבחירה ובטעמים מופלאים…

מדוע כדאי להזמין אוכל חלבי וכשר?

בכל אירוע באשר הוא, המארחים מעוניינים לספק לאורחיהם את החוויה הטובה ביותר שהם יכולים. מזון הוא פרמטר חשוב מאד שיקבע את שביעות הרצון של האורחים ולכן כדאי להשקיע מחשבה בבחירות שלכם. בכל אירוע, ישנם אורחים שלהם העדפות שונות, כמו – צמחוניים, טבעוניים, כאלה השומרים כשרות ועוד. אנו מניחים שכמארחים אתם ממש לא רוצים שהם יישארו בלי ארוחה טובה, נכון? מהניסיון שלנו, כשהמזון הוא חלבי כשר, גדל הסיכוי שכל האורחים יוכלו לאכול מהמזון שבבופה. גם אם אתם כמארחים לא מקפידים על נושא הכשרות למשל, קחו בחשבון שחלק מהאורחים כן עושה זאת וכדאי להתחשב בכולם. גם עבור צמחונים מגשי האירוח שלנו הם חגיגה של ממש – הם יכולים לאכול הכל! בנוסף, נכלול גם אופציות טבעוניות, למקרה הצורך.

פלטת ירקות לאירוח – תמונות מגלריית האירועים שלנו:

מעוניינים לשלב בשולחן האירוח שלכם פלטת ירקות נהדרת לצד סלטים וכריכים בריאים שישדרגו את חווית האירוח?  אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים וייעוץ לגבי האופציות השונות, כמויות, אופן ההזמנה באתר וכדומה. אנו נתאים לכם את החבילה הנכונה לפי הצרכים האישיים שלכם – כמו סוג האירוע, כמות הסועדים והעדפותיהם האישיות (למשל צמחונים/טבעונים/ שומרי כשרות).

לשיחת ייעוץ, קבלת פרטים והזמנות, חייגו אלינו למספר: 054-2320114.