You are currently viewing הזמנת כיבוד לישיבות

הזמנת כיבוד לישיבות

כיבוד לישיבות צוות

בכל ארגון או עסק, יש צורך בקיום ישיבות עבודה על מנת לקבל מטרות שונות. בין אם מדובר על ישיבה שמטרתה להציג מוצר חדש שעל העובדים לקדם, ובין אם מדובר על ישיבת צוות חגיגית לפני חג, יש צורך להגיש למשתתפים כיבוד עשיר ומגוון. במאמר הבא ניתן לקרוא על רעיונות שונים לכיבוד לישיבות, שבעזרתם ניתן להגיש כיבוד הולם לכל ישיבה.

 

רעיונות לכיבוד לישיבות

על מנת להגיש למשתתפים בישיבות השונות כיבוד מזין ומכובד, ניתן להיעזר ברעיונות הבאים:

  • מגשי פירות – אחד הפתרונות היותר קלאסיים שניתן לשלב בכל ישיבת צוות, הינם מגשי פירות טריים וצבעוניים. אמנם, את מגשי פירות ניתן להכין אפילו במטבחון שבמשרד, אך על מנת להנות ממגש פירות מעוצב ומגוון ביותר, מומלץ לפנות לגוף מקצועי שמתמחה באספקת מגשי פירות מעוצבים.
  • מגש כריכים קטנים – כריכים קטנים יכולים בהחלט להתאים מבחינת אירוח לישיבת צוות. זאת בשל העובדה כי מדובר בכריכים די קטנים, אותם ניתן להזמין עם מילויים שונים כמו כריך טונה, כריך גבינה צהובה וכדומה. כמו כן, כאשר מזמינים את הכריכים מחברת קייטרינג מקצועית, ניתן להזמין גם כריכים בריאותיים יותר, שיהוו פתרון הולם עבור אנשים ששומרים על אורח חיים בריא.
  • מגש ירקות – מגשי ירקות חתוכים, מהווים דרך מצוינת לספק למשתתפים בישיבות הצוות כיבוד בריאותי ומזין. במידה ורוצים להעניק למשתתפים בישיבת הצוות אפשרויות בחירה רבות, ניתן להזמין מגשי ירקות לצד כיבוד נוסף שיוגש בישיבה.

מומלץ להזמין את מגשי הירקות מקייטרינג מקצועי, על מנת להנות ממגשים מעוצבים בטוב טעם.

מהיכן מומלץ להזמין כיבוד לישיבות

על מנת להנות מכיבוד איכותי ומגוון שיוגש בישיבות צוות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • קייטרינג מקצועי – מומלץ להזמין את כל הכיבוד שיוגש בישיבות, מקייטרינג מקצועי ואיכותי. שכן, בחירה בקייטרינג מקצועי תבטיח כי כל הכיבוד הוכן במטבח מקצועי ונקי, על ידי טבחים מיומנים. כמו כן, במיוחד כאשר רוצים להגיש מגשי ירקות או פירות מעוצבים, הבחירה בקייטרינג מקצועי מומלצת אפילו יותר.
  • המלצות – על מנת לבחור בקייטרינג מקצועי, ניתן לקבל המלצות וחוות דעת אובייקטיביות. את ההמלצות ניתן לקבל ממכרים מהעבודה, בני משפחה או חברים, שקיבלו בעבר שירות מקייטרינג לטובת כיבוד לישיבות צוות. במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן לקרוא את ההמלצות וחוות הדעת הנמצאות באינטרנט וברשתות החברתיות.
  • קבלת הצעות מחיר – מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות קייטרינג שונות. זאת על מנת שיהיה ניתן להנות מההצעה האטרקטיבית ביותר. הדבר מומלץ עוד יותר כאשר מדובר בהזמנת כיבוד בכמות גדולה. יש להדגיש כי חשוב שלא לבחור קייטרינג מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את שאר הטיפים שמופיעים ברשימה.
  • עמידה בתקנים הנדרשים – אחת מהדרכים היותר יעילות להבטיח כי הקייטרינג איכותי, היא לבחון האם הקייטרינג עומד בכל התקנים הנדרשים. שכן, כל קייטרינג או עסק לממכר מזון, חייב לעמוד בתקני בריאות שונים, על מנת שיוכל להמשיך לפעול ולספק מזון לציבור.

הזמנת כיבוד לישיבות צוות– כל טוב

אנו במפעל כל טוב, פועלים מאז שנת 2011 כמפעל ליצור ושיווק כריכים ומגשי אירוח. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות ביטוח, עיריות ,מתנ"סים וחברות הייטק, עמותות חינוך שונות ועוד.

אנחנו מפעל חיפאי, בעל כל הרישיונות והאישורים הנדרשים, כמו רישיון עסק, רישיון יצרן, אישור משרד הבריאות, אישור הובלת מזון וביטוח חבות מוצר, כשרות חלבית ואישור על ניהול ספרים תקין.

מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם מתחיל בכריכים, עובר דרך מארזים לטיולים הכוללים מגוון אפשרויות, ממשיך למגשי אירוח לכל מטרה ומגיע עד לעריכת מזנון חלבי קר להנאת כולם.

השירות מבחינתנו הוא גולת הכותרת, גילינו שהוא חשוב לא פחות מהרמה הקולינריות, הטריות והטעם, לכן אנחנו משתדלים לתפור את המענה המתאים לכל לקוח לפי צרכיו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 054-2320114

מייל – 2320114@gmail.com

מספר פקס – 04-6474072.