טורטיות ממולאות חלבי

הלהיט של מגשי האירוח – הטורטיות!

בשנים האחרונות, גילו הישראלים את המטבח המקסיקני שהטעמים העשירים ומלאי הנוכחות בו עושים כל כך שמח בלב. המלכה הבלתי מעורערת של המטבח המקסיקני היא ללא ספק הטורטייה, שטעמה העדין ומרקמה היציב והנהדר, מאפשרים למלא אותה באינספור מילויים טעימים –הכל הולך איתה!

נראה שהלחם המקסיקני המסורתי והדק נמצא פשוט בכל מקום – בבתי קפה; במסעדות פשוטות ויוקרתיות; ברשתות השיווק וכמובן בבתים הפרטיים של כולנו. אפילו השפים המפורסמים לא מפסיקים להעלות ברשתות החברתיות ובבלוגים שלהם מתכונים זריזים וטעימים המשלבים את הטורטייה הנהדרת.

כעת, ניתן לשלב את הטורטיות המופלאות גם בשולחן האירוח שלכם!

מגשי טורטיות ממולאות – הטרנד שכבש את הארץ והעולם

הטורטייה היא לחם דקיק העשוי מקמח תירס ומים. היא מזכירה מעט את הפיתה המזרח תיכונית, אך העובי שלה דק יותר והטעם שלה עדין ומתקתק. צורת ההגשה של הטורטייה מזכירה את הלאפה המוכרת לכולנו – מניחים כמות יפה של מילוי ומגלגלים. אלא שלהבדיל מהלאפה הגדולה והמסורבלת, לטורטייה מראה נקי ומסוגנן יותר ולכן היא מעולה לאירוח.

תחום האירוח – בין אם אירוח ביתי של חברים ובני משפחה ובין אם אירוח של ישיבה עסקית מכובדת במשרד, עבר מהפכה לאחרונה. את מגשי הבורקסים, הקרואסונים והוופלים החליפו מגשים מעוצבים המכילים בין היתר טורטיות במגוון במילויים, סלטים, מתבלים, קישים, כריכוני ביס, פלטות של פירות וירקות חתוכים ועוד. שולחן האירוח הפך להרבה יותר צבעוני, מעוצב וכמובן בריא. הטורטיות ושאר מאכלי הביס הפכו מאד פופולאריים גם באירועים כמו ימי הולדת, מסיבות רווקים/ות, חתונות וכדומה. הם מככבים להם בעמדות הבופהוזוכים להצלחה מסחררת בקרב האורחים ובצדק. הרבה יותר נוח לאכול מזון קומפקטי שקל להחזיק ולנגוס בו מאשר מזון המתפורר או נוזל לכל עבר וגורם לתחושה מסורבלת.

טורטיות ממולאות לאירוח חלבי

בכל טוב, אנו מתמחים באספקת כיבוד לאירועים קטנים וגדולים ומציעים תפריט גדול ובו תוכלו למצוא גם טורטיות חלביות – מתוקות ומלוחות. הטורטיות שלנו מלאות במילויים טעימים שהופכים כל ביס לגן עדן והופכים את האירוח שלהם להרבה יותר שיקי ועשיר. מהניסיון שלנו, האורחים שלכם לא יוכלו להפסיק לנשנש את הטורטיות המשגעות שלנו!

הטורטיות שלנו מגיעות כשהן מסודרות בקפידה על מגשים מעוצבים, כך שמתקבל מראה אסתטי, מרשים ומלא בסטייל. אנו מציעים מגוון מילויים לטורטיות– מתוקים ומלוחים. הטעם העדין של הטורטייה מאפשר לשלב איתה אינספור אופציות מילוי נהדרות, הנה כמה מהן:

  • טורטיות מתוקות– דרך מעולה להגיש לאורחים קינוח קליל ומענג בצורה יצירתית ומגרה במיוחד. חשבו על קינוח המזכיר בלינצ'ס, אך הרבה יותר יציב ולא פחות טעים. את הטורטייה ניתן למלא באינספור מילויים מתוקים, ביניהם – שוקולד, וניל, גבינה מתוקה ואפילו בשילוב המנצח של גדילה ופירות.
  • כריך טורטיה מלוח – ניתן למלא את הטורטיה במגוון רחב של סלטים מלוחים וסופר טעימים כמו סלט ביצים, מילוי אבוקדו וכדומה.

אם אתם מעוניינים לשדרג את שולחן האירוח שלכם עוד יותר, אנו ממליצים לכם להוסיף ל –טורטיות ממולאות חלבי מאכלים נוספים מהתפריט שלנו ולהפוך את שולחן האירוח שלכם לבופה קר צבעוני ומרשים. תוכלו למשל להוסיף סנדוויצ'ים במגוון גדלים והרכבים; כריכי ביס; מגשי פירות וירקות טריים חתוכים; קישים; מגוון סלטים; מתבלים ועוד.

מדוע כדאי לכם להזמין כיבוד קל מ'כל טוב'?

מזה למעלה מעשור שאנו מייצרים במפעלינו ומשווקים מגוון פתרונות להסעדה מהירה, קלילה, נוחה ומשתלמת במיוחד. הכריכים ומגשי האירוח שלנו, אידאלים לטיולים, לאירועים ולאירוח. כחברה מובילה בתחום, איננו מתפשרים על איכות ומספקים ללקוחותינו כיבוד המיוצר מחומרי גלם טריים ואיכותיים, כך שהאורחים יוכלו להנות ממזון מזין וטעים. ברשותנו כל האישורים והרישיונות הרלוונטיים לממכר מזון בכשרות חלבית. אנו מבטיחים שירות ברמה הגבוהה ביותר ועל כך יעידו לקוחותינו היקרים, ביניהם חברות ביטוח, עיריות, מתנ"סים, חברות הייטק, משרדי ממשלה, קופות חולים, עמותות ועוד.

מעוניינים לשלב בשולחן האירוח שלכם טורטיות במגוון מילויים? חלבי זה ה – להיט של היום! אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים וייעוץ לגבי האופציות השונות, כמויות, אופן ההזמנה באתר וכדומה. אנו נתאים לכם את החבילה הנכונה לפי הצרכים האישיים שלכם – כמו סוג האירוע, כמות הסועדים והעדפותיהם האישיות (למשל צמחונים/טבעונים/ שומרי כשרות), שיקולי התקציב והטעם של המארח. ההזמנה תגיע עד אליכם או למקום האירוע ישירות. אגב, את כל הטוב הזה שאנו מציעים, תוכלו להשיג במחירים אטרקטיביים במיוחד! ?

אנו עומדים לרשותכם בכל עניין בטלפון:04-6474072.