You are currently viewing כיבוד לאירוח בבית

כיבוד לאירוח בבית

כיבוד לאירוח בבית– לארח בשיא הסטייל ומבלי לקרוע את הכיס

כיבוד לאירוח – קל כל כך לארח עם 'כל טוב'!

אם יש משהו שישראלים אוהבים לעשות הוא לארח. מה יותר כיף מלהתכנס יחד עם בני משפחה או חברים אהובים ולהנות משבירת שגרה נהדרת יחד? אבל עם כל הכבוד למפגש ולשיחה הטובה, מה שבאמת הופך את האירוח לחגיגי וחוויתי הוא האוכל. לא משנה כמה תשקיעו במעטפת של האירוע – בלבוש, בתפאורה, במוסיקה וכדומה – אם האוכל לא יהיה איכותי וטוב, כנראה שזה יהיה הפרט הזכיר ביותר מהאירוע שלכם. בימינו, כשכל אירוע גם מתועד ברשתות החברתיות, שולחנות החטיפים המתוקים והמלוחים של פעם כבר ממש לא באים בחשבון. החליפו אותם שולחנות מעוצבים, עמוסים במגשים מרשימים המלאים במאכלי ביס אסתטיים, מזינים וטעימים.

בשנים האחרונות, רבים בוחרים לחגוג אירועים כמו ימי הולדת, חגיגות אירוסין, ברית/ה, מפגש של העמיתים מהעבודה וכדומה – בקטן יותר, יחד עם סביבתם הקרובה. המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא כמובן הבית. אלא שאירוח, יכול גם להיות מטלה לא פשוטה לפעמים, בעיקר כשכמות האורחים גדולה יחסית. בעולם הדינמי ובמציאות המטורפת של ימינו, כשכולנו עובדים מסביב לשעון, מטפלים בילדים ודואגים למטלות הבית, הכנת מזון לאורחים הכרוכה בבישולים לאורך שעות עלולה להפוך לנטל רציני.

אנו שמחים לבשר לכם שאין זו גזירת גורל! בזכות פתרונות האירוח של 'כל טוב', תוכלו לארח כ'יד המלך' ולהציע לאורחים שלכם מגוון רחב של מאכלים טעימים ומשובחים, מבלי לקרוע את הכיס ומבלי לטרוח שעות ארוכות במטבח. אנו מאפשרים לכם פשוט להתגנדר, להצטייד במצב רוח טוב וליהנות מהמפגש עם היקרים לכם – בלי כל הלחצים המיותרים שלפני.

כיצד נראה שולחן האירוח המפואר של 'כל טוב'?

אנו מציעים בופה חלבי קר הכולל מגוון רחב של מאכלים שהאורחים שלכם לא יוכלו לעמוד בפניהם. בתפריט שלנו תוכלו למצוא בין היתר טורטיות עם מילויים מתוקים ומלוחים; כריכים מלחמים שונים לבחירתכם הממולאים במילויים טעימים במיוחד; ג'בטות עסיסיות; כריכונים לאירוע שהפכו לאחרונה ללהיט של שולחנות האירוח, אותם ניתן להזמין ככריכונים פתוחים וצבעוניים או כסנדוויצ'ים סגורים של לחמניות ביס ממולאות שנח להסתובב איתן בצלחת ולטרוף אותן בכמה ביסים בודדים; מגוון סלטים מרעננים; פלטות פירות, ירקות וגבינות; מתבלים ועוד.

הכריכים שלנו הם בעלי כשרות חלבית, כך שאצלנו לכולם יש מה לאכול – גם אורחים המקפידים על שמירת כללי כשרות וגם צמחוניים הנמנעים מאכילת בשר, יוכלו להנות מהכריכים הנהדרים שלנו. אפילו לטבעוניים יש לא מעט אופציות מצוינות. אצלנו אף אחד לא יישאר בלי אוכל טוב ומזין.

אנו עושים שימוש בפרודוקטים הטריים והאיכותיים ביותר, כך שהאורחים שלכם יוכלו להנות מאירוח דה-בסט. כל המאכלים מגיעים מוכנים על גבי מגשים מעוצבים ואלגנטיים, כשהם ארוזים ומוכנים להגשה. הם כמובן מגיעים עד לפתח הבית שלכם, זמן קצר לאחר שהכנו אותם.

למי מתאים השירות?

אנו מספקים פתרונות אירוח לאירועים בכל סדר גודל – קטנים וגדולים כאחד. טרם ביצוע ההזמנה, אנו עורכים עם לקוחותינו שיחת היכרות, בה אנו למדים לעומק את צרכיהם האישיים, כמו – סוג האירוע, כמות המשתתפים והעדפותיהם, התקציב וכמובן הסגנון של המארח והאווירה שהוא מעוניין לייצר.

מדוע כדאי לכם להזמין אצלנו?

מזה למעלה מעשור ש'כל טוב' היא חברה מובילה בתחום פתרונות האירוח לאירועים. אנו מייצרים במפעלינו כריכים מסוגים שונים ומאכלים משלימים ומשווקים אותם ללקוחותינו בפריסה ארצית ולכל מטרה. אנו לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר עבור לקוחותינו –ומקפידים לעשות שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים וכמובן על שירות מקצועי, זמין ואדיב. אנו מלווים אתכם בכל שלב ושלב – משיחת ההיכרות ועד תום האירוע שלכם.

אז אם אתם מתכננים אירוע ומעוניינים ב – כיבוד מהיר לאורחים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים בטלפון – 04-6474072.