כריכים קטנים לאירוח

כריכים קטנים לאירוח מלא בסטייל

סנדוויצים אישיים

בשנים האחרונות, טרנד הכריכים הקטנים לאירועים הפך לפופולארי מאד, כשרבים מעדיפים להגיש לאורחיהם מגשי אירוח בוטיקים ומעוצבים מלאים בכל טוב במקום ארוחות כבדות ועמוסות. בחברת 'כל טוב' היינו בין הראשונים לזהות את הפוטנציאל הגלום בכריכונים הקטנים ולכן ייצרנו פס ייצור מיוחד  עבורם, הכולל המון אופציות נהדרות של כריכונים מגרים וטעימים במיוחד, שניתן לטרוף בכמה ביסים בודדים. הסנדוויצ'ים הקטנים מתאימים לכל סוג של אירוח ואנו דואגים להתאים לכל לקוח את האופציה הנכונה ביותר עבורו.

מה כל כך מיוחד בסנדוויצ'ים הקטנים?

באירוע בו ישנם מגשי אירוח וכיבוד הכוללים סנדוויצ'ים קטנים, יכולים האורחים לבחור את הטעמים המועדפים עליהם מתוך מגוון גדול של אופציות ולהניח על צלחתם כריכונים המכילים מילויים שונים. מכיוון שהסנדוויצ'ים הקטנים הם קומפקטיים, ניתנים לאכילה בביס אחד או שניים ומתאימים לאחיזה בכף היד, ניתן להסתובב איתם במרחב, לפטפט עם אחרים תוך כדי ולאכול דיי בנוחות, מבלי לחשוש שבעוד רגע הכריך הגדול יתפרק והבגדים שהאורחים שלכם בחרו בקפידה לאירוע יתלכלכו.

יש משהו יוקרתי ומפונפן במגשי אירוח של כריכים קטנים – לא סתם הם מככבים בשולחנות אירוח באירועים חברתיים, פרטיים ועסקיים. בשנים האחרונות, נראה שהם נמצאים בכל מקום – בכנסים וימי עיון, כשיש צורך בארוחה קלילה שיוכלו האורחים לשאת ממקום למקום ולא תכביד על קיבתם; בימי גיבוש בשטח, שישנו צורך במזון המחזיק מעמד בחוץ ואינו מלכלך; באירועי השקות יוקרתיים שבהם גם המזון צריך להראות בסטייל; במסיבות רווקים ורווקות כשהתקציב לא בשמיים אבל עדיין צריך לספק למשתתפים ארוחה טעימה וקלילה; בפיקניק כיפי עם חברים טובים בחוף הים או בטבע ואפילו באירוח ביתי של חברים טובים או בני משפחה – צלחות החטיפים הם כבר נחלת העבר, בימינו גם אירוח בבית עלה רמה. כיום אין צורך לעמול קשות במטבח ולטרוח בהכנת מאכלים מסובכים, הכריכים הקטנים מהווים פתרון מעולה לכל סוג של אירוח. 

 

כיצד נראית הזמנה של כריכים קטנים?

הכריכים הקטנים מגיעים במגשים מעוצבים ומסודרים בקפידה, כך שישדרו אסתטיות, אלגנטיות וייצוגיות. כידוע, כולנו אוכלים קודם כל עם העיניים ולכן אנו שמים דגש רב על המראה. אם יש משהו שאיננו מתפשרים עליו הוא האיכות – הכריכים שלנו עשויים מחומרי גלם טריים ומצוינים– הלחמים שנאפו באותו הבוקר, הם בדיוק בפריכות הנכונה והמילויים הוכנו זמן קצר לפני קבלת המשלוח. מבחינת הטעמים, אנו מציעים מגוון רחב של אופציות למילוי, ביניהן  – חביתה; סביח; אבוקדו; טונה ועוד. ניתן לשלב לצד הכריכונים ירקות טריים חתוכים, טורטיות ממולאות במגוון מילויים מעניינים – מלוחים או מתוקים ועוד. בוודאי תשמחו לדעת שכל הטוב הזה מגיע ישירות אליכם – לבית או למקום האירוע ובעלות נוחה ושפויה. אנו מאמינים שאפשר לארח בשיא הסטייל מבלי לקרוע את הכיס.

סנדוויצים אישיים

כריכים להגשה מזמינים רק מ'כל טוב'!

כשמדובר בכריכים קטנים, צריך לדעת איך להכין אותם נכון, כך שלכל מי שעובר על ידם ומביט בהם מונחים להם על מגשי האירוח, יתחשק לנגוס בהם – זו בדיוק המטרה, לא? כחברה מובילה בתחום הכיבוד הקל לאירועים, אנו משקיעים את מיטב המאמצים בהכנת סנדוויצ ים קטנים לאירועים שהם מצד אחד קלילים וקומפקטיים, אך מן הצד השני מזינים וטעימים במיוחד.

עשינו לכם חשק לכריכים קטנים? איזה כיף ? אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר לקבלת סקירה מלאה של כל סוגי הכריכים הקטנים. לאחר למידת הצרכים האישיים שלכם, נוכל להתאים לכם את ההזמנה שהכי נכונה לכם מבחינת כמויות והעדפות אישיות. לאחר שנחליט על פרטי ההזמנה, נעביר לכם הצעת מחיר מסודרת להזמנה של כריכונים מכל סוג באיכות הגי גבוהה שיש, שיספקו לאורחים שלכם חוויה קולינרית נהדרת ויחסכו מכם את הפרוצדורה המתישה והמסורבלת של הכנת המזון בעצמכם או הזמנת קייטרינג יקר. אנו מבטיחים לכם מחירים נוחים ושירות ללא תחרות. בתיאבון!

 

קצת עלינו…

בכל טוב, אנו מתמחים באספקת כיבוד (כשר חלבי) לאירועים קטנים וגדולים ומציעים תפריט גדול ומגוון הכולל בין היתר סנדוויצ ים קטנים לאירוח; כריכים גדולים; טורטיות חלביות אותן ניתן למלא במילויים מלוחים וכן במילויים מתוקים כמו שוקולד, וניל וגבינה מתוקה, כך שישמשו כקינוחים נהדרים; מתבלים עשירים; סלטים רעננים מירקות טריים; מגשי פירות וירקות חתוכיםועוד.

במפעל שלנו, אנו מייצרים ומשווקים מגוון רחב של כריכים ומגשי אירוח – כמארזים לטיולים המהווים פתרון הסעדה פשוט ונח; כמגשים העמוסים בכל טוב לאירועים שונים וכמזנון חלבי קר ומרשים במיוחד. כל כריך מיוצר אצלנו בסטנדרטים הכי גבוהים ואנו מקפידים על הפרטים הכי קטנים – כך שעל שולחן האירוח שלכם יהיה כיבוד נפלא מחומרי גלם טריים ואיכותיים – ועל כך יעידו לקוחותינו הרבים, ביניהם חברות ביטוח, עיריות, מתנ"סים, חברות הייטק, משרדי ממשלה, קופות חולים, עמותות ועוד. למפעלינו, שלו כשרות חלבית ישנם כמובן כל הרישיונות והאישורים הרלוונטיים.

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים על סנדוויצ ים קטנים וכן על שאר האופציות שאנו מציעים, חייגו 04-6474072.