You are currently viewing מה להגיש לאורחים

מה להגיש לאורחים

מה להגיש לאורחים?

עבור כל אירוע טוב או אפילו ארוחת ערב בלתי נשכחת צריך כיבוד איכותי וטעים שישביע את האורחים ואולי אפילו יגרום להם לבקש מתכון. אבל, אנשים רבים שוכחים את החשיבות של האוכל באירוע וקונים את אותם הדברים שוב ושוב – עוגיות, בייגלים ותפוצ'יפס. כל החטיפים והנשנושים שאפשר לקנות בכל סופר מאסו על אנשים ומשפיעים רבות על האופן שהם חווים את האירוע וזוכרים אותו, אז למה לא להעניק להם סעודת מלכים שאף אחד לא ישכח?

אצלנו תוכלו להזמין מגשי אירוח, פלטות ירקות או אפילו כריכים טריים וטעימים שאף אורח לא ישכח. בקטע הבא נספר לכם קצת יותר על המגשים והאפשרויות שאנו מציעים לאירוח.

 

מגשי אירוח ונשנושים אחרים

  • פלטות ירקות – ירקות עם הזמן מקבלים יותר ויותר פופולאריות בשל הערך הבריאותי שלהם. כיום, נכנסה האופנה של תזונה בריאה אשר גם מזינה וגם משביעה ועם פלטות ירקות מפנקות ועשירות תוכלו לקבל בדיוק את זה. מעבר לכך, פלטת ירקות היא אופציה רעננה וטעימה שבקלות מספקת את שומרי הכשרות, הטבעונים והצמחונים כאחד.
  • טורטיות – טורטיות הן אוכל לא מלכלך, ורסטילי טעים ולא כבד. לעומת כריכים עם פיתות או לחמים כבדים אחרים, טורטייה לא גורמת לבטן להתפוצץ ועדיין סוגרת פינה. מעבר לכך, אצלנו תוכלו להזמין טורטיות בשריות, מתוקות, מלוחות או חלביות לפי מה שאתם רוצים ומעדיפים. עם זאת, היא משתלבת הכי טוב עם בשר מכיוון ומקורה במטבח הדרום אמריקאי ומילויה המקורי הוא בשרי.
  • מגשי אירוח – במגשי האירוח שלנו תוכלו לקבל את הטוב מכל העולמות. המגשים מאפשרים לשלב ירקות, גבינות, מאפים ומגוון רחב של מאכלים נוספים. גם באופציה זו לאירוח, בדומה לטורטיות, תוכלו להחליט אם אתם רוצים אופציה חלבית, בשרית או לשים דגש למשל על ירקות כדי לאפשר מגש כמה שיותר בריא לאורחים שלכם.

בכל האופציות הנראות לעיל תוכלו לבקש שינויים שונים כדי להתאים אותם לדברים שאתם או האורחים שלכם אוהבים לאכול. למשל, אם אתם מארחים רגישים לגלוטן תוכלו להתאים חלק מהדברים במגשי האירוח או כמובן לא להסתבך וללכת על האופציה הבטוחה – פלטת ירקות.

בנוסף, תלוי באופי האירוע תוכלו גם להגיש כריכים ומגשי כריכים. אמנם כריכים לא נחשבים למעדן קולינרי, אבל בסופו של יום סנדוויץ' טוב הוא מאכל מספק, מזין וטעים. בין אם אתם מארחים קבוצה גדולה או קטנה תוכלו להזמין מגשי סנדוויצ'ים בגדלים שונים שייראו מושקעים ויהיו טעימים במיוחד.

יש לציין כי כריכים אינם מתאימים לכל אירוע, הם בעיקר מתאימים לאירועים רבי משתתפים, לפיקניקים בחוץ וכדומה. זאת משום שכריכים הם אוכל פחות פורמאלי שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים ולא נאכל באופן הכי אלגנטי.

קצת עלינו

כל טוב הוא מפעל חיפאי שפעיל כבר למעלה מעשור ובמהלך השנים מקפיד על אוכל טרי, טעים, מזמין ויחס אדיב ללקוחותיו. בין הלקוחות שלנו ניתן למצוא את משרד החינוך, משרד האוצר וגופים ציבוריים ופרטיים אחרים.

אנו מספקים לכל אחד מלקוחותינו רמה קולינרית גבוהה בשילוב עם התאמה לרצונות ולבקשות האישיים שלהם, וכמובן בידיו כל האישורים.