You are currently viewing מכירת סנדוויצים למשרדים

מכירת סנדוויצים למשרדים

בעולם המודרני, בו יום העבודה הוא ארוך, לחוץ ושואב הרבה כוח מכל עובד ועובדת, אחד הדברים שנותרים קבועים הוא ארוחת הצהריים במשרד. עבור מיליוני עובדים בישראל, הארוחות במהלך היום נדחקות לשוליים בעקבות עומס ולחץ להספיק כמה שיותר משימות ושולחן העבודה הפך גם לשולחן אוכל ו\או למטבח מאולתר והסנדוויצ'ים הפכו למלכי הארוחות.

האפשרויות הנפוצות לארוחות ראויות הפכו לארוחות מאולתרות ממצרכים שונים מסופר או מכולת קרובה למשרד, סנדוויצים לא מפתים מהקפיטריה וכן הלאה- לא בדיוק חוויה קולינרית.

כדי להפוך את הארוחות במהלך היום ואת הכיבוד בישיבות ו\או הרמות כוסית לעבודה לטעימים ומינים יותר, ניתן להזמין סנדוויצ'ים טריים ומלאי כל טוב שיגיעו ישירות למשרד.

תחשבו על זה רגע- סנדוויץ' טוב המלא בטעמים ומצרכים איכותיים מהווה פתרון מעולה לארוחה שלמה ומזינה. כי בסופו של יום, אין כמו לחם טרי עם ממרחים מפתיעים ומילויים טעימים ומזינים, שישביעו אבל לא יכבידו על המשך יום העבודה.

 

למתי כדאי להזמין סנדוויצים למשרד?

בשנים  האחרונות, יותר ויותר עסקים מכל הסוגים, ביניהם מוסדות, ארגונים, חברות הייטק, עמותות וכדומה, בוחרים בשירות של אספקת כריכים למשרד.

אז בואו נבין מדוע ולמתי כדאי להזמין כריכים למשרד?

  1. דאגה לרווחת העובדים – כיום, העובדים מחפשים מקום עבודה שלא רק יספק להם דרך להרוויח כסף, אלא שגם ייתן להם תחושה של שייכות. יותר ויותר מעסיקים עסוקים במחשבה כיצד לשפר את רווחת עובדיהם, כך שגם כשיהיו במשרד, ירגישו הכי בבית. יש כמובן דרכים רבות לעשות זאת, כשהמרכזית בהן היא באמצעות דאגה לארוחות שלהם במהלך היום.

במשרדים ועסקים בהם אין מקום למטבח גדול ומאובזר, מגשי אירוח מעוצבים עם נשנושים וכריכונים קטנים או סנדוויצ'ים גדולים מלאים במילויים טעימים בטעמים ביתיים, יעשו את העבודה ויגרמו לעובדים שלכם להרגיש שאכפת לכם מהם.

אין זהו סוד שעובד שטוב לו, מספק לארגון תפוקה הרבה יותר טובה! אספקת כריכים קבועה למשרד, גם תחסוך מהעובדים להכין בכל יום ארוחת צהרים ליום המחרת ואת התורים הבלתי נגמרים למיקרוגל.

  1. ישיבות צוות – כולם יודעים שישיבות בעבודה סופן להתארך ולעתים להימשך זמן רב הרבה מעבר למתוכנן. כדי לשמור על המשתתפים ערניים ופרודוקטיביים, כדאי להניח על השולחן כיבוד קל ומזין, שיוכלו לנשנש כשהרעב מציק או כשהריכוז יורד לו. כריכונים טריים, שניתן לאכול אותם בנוחות במספר ביסים בודדים הם פתרון מעולה לישיבות ויכולים להחליף בקלות את הבייגלה היבש או את שלל הבורקסים והמתוקים.
  2. אירוח מבקרים– לעתים, מגיעים מבקרים חשובים למשרד – כמו תורמים ומשקיעים, נציגים מארגונים שישנה אפשרות לשיתוף פעולה עימם, לקוחות פוטנציאליים ועוד. חלק בלתי נפרד מאירוח הוא כמובן הכיבוד וכידוע כריכים טריים ואיכותיים הופכים כל לאירוח להרבה יותר מכבד ומרשים.
  3. כנסים וימי עיון – אירועים מסוג זה נמשכים בין מספר שעות לימים שלמים ולכן, חובה לדאוג להסעדה עבור האורחים. בופה קר ועשיר הכולל מגוון רחב של מאכלים קלילים וטעימים, שניתן להניח על הצלחת, להסתובב איתם ולפטפט עם המשתתפים האחרים בנוחות ומבלי להתלכלך- זהו פתרון מעולה. הבופה כולל בין היתר כריכים טריים עם מילויים שונים, סלטים, פלטות של פירות וירקות ועוד.
  4. פתרון טוב עבור עובדים הנאלצים להישאר שעות נוספות – בחברות רבות, נדרשים העובדים להישאר במשרד שעות ארוכות כדי לסיים עבודה דחופה. מעסיק טוב הוא כזה המספק לעובדים החרוצים שלו מזון, שיסייע להם לתפקד טוב יותר. במקום להזמין לעובדים פעם אחר פעם מגשי פיצה, שעם כמה שהם טעימים, הם ממש לא מזינים, אנו ממליצים הזמנת מגשי כריכים. מגש עשיר עם כריכים טריים ומזינים מהווה אופציה מצוינת לנשנוש ואף ארוחה בריאה, משביעה וסופר טעימה.
  5. הרמות כוסית וחגים – הרמות כוסית וציון חגים ומועדים בעבודה, הפכה כבר לעניין שבשגרה בלא מעט חברות ומשרדים. זוהי הזדמנות מצוינת לומר לעובדים תודה על עבודתם המסורה ולערוך חגיגה קטנה ומקסימה במשרד שתשבור קצת את השגרה. בופה הקר של כריכים, ירקות, פירות ולסטים יסגור לכם את הפינה של כיבוד קל וחגיגי.

 

אספקת כריכים למשרדים- 'כל טוב'

מחפשים ספק כריכים למשרד? הגיע הזמן שנכיר!

אילו סנדוויצ'ים אנו מציעים?

אנו לא מספקים עוד סנדוויץ' משעמם ולא מזמין מהמכולת והקפיטריה, אלא סנדוויצים טריים ומלאים בכל טוב המהווים ארוחה בריאה, טעימה ומספקת, שתיתן לעובדים את האנרגיה להמשיך את היום.

הכריכים שלנו סופר מפנקים ומורכבים מלחם טרי שהוכן בבוקר של אותו היום, מילויים וממרחים טעימים ועשירים בטעמים ביתיים וכמובן, ירקות טריים המוסיפים רעננות לכל ביס. כשאתם מזמנים כריכים מאיתנו, אנו מרכיבים אותם בדיוק לפי ההעדפות שלכם. היתרון של מגשי כריכים כשרים חלביים, הוא שכל אחד יכול למצוא מה לאכול, גם אנשים השומרים כשרות, צמחוניים ואפילו טבעוניים, שגם עבורם יש לנו אופציות מעולות. אצלנו אין סיכוי שמישהו יישאר ללא ארוחה טובה.

בנוסף וכדי לשדרג את החוויה, אנו מציעים גם מזונות משלימים, כמו סלטים עשירים, פלטות של פירות וירקות, מתבלים ועוד.

בחברת 'כל טוב' אנו מייצרים ומשווקים מגוון פתרונות אירוח חלביים לכל מטרה. מזה למעלה מעשור שאנו מספקים מזון טרי, איכותי ומזין לאינספור לקוחות בכל רחבי הארץ, ביניהם – מוסדות חינוך, בתי חולים ומרפאות, משרדי ממשלה, חברות הייטק, עמותות ועוד רבים וטובים.

אנו מציעים תפריט עשיר ומגוון, ממנו אנו בוחרים בקפידה את המוצרים הרלוונטיים לכל לקוח. לקוחותינו נהנים ממזון שהוכן באותו היום, ממחירים אטרקטיביים במיוחד ומשירות מקצועי, זמין ואדיב. אז אם אתם מחפשים ספק סנדוויצים למשרד או לארגון שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

לקבלת פרטים נוספים על מכירת סנדוויצים למשרדים, חייגו אלינו למספר: 04-6474072.