You are currently viewing אספקת כריכים לבתי ספר

אספקת כריכים לבתי ספר

כריכים לקפיטריית בית הספר

כריכים לבית ספר

כמעט בכל בית ספר ניתן למצוא קפיטריה לשימוש התלמידים וצוות בית הספר. בין אם מדובר על בית ספר יסודי, חטיבה או תיכון, הקפיטריה משמשת תלמידים רבים מדי יום. מבין מגוון המוצרים שמוצעים לתלמידים וכן לצוות בית הספר, ניתן למנות גם מגוון כריכים טריים. הכריכים מהווים ארוחה זמינה ומזינה, אותה ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים. ישנם חברות קייטרינג שונות שמספקות כריכים לבתי ספר, אך על מנת לבחור בקייטרינג מקצועי ואיכותי, יש לקחת בחשבון כמה דגשים.

 

אספקת כריכים לבתי ספר– דגשים

ישנם כמה דגשים חשובים שיש לבחון טרם בוחרים בספק כריכים לקפיטריית בית הספר:

  • יציבות – חשוב ביותר לבחור בקייטרינג מקצועי, שיוכל לספק את הכריכים בתדירות קבועה. שכן, עבור תלמידים רבים הכריכים שבקפיטריה מהווים את הארוחה היחידה שלהם במהלך יום הלימודים, על כן חשוב שחברת הקייטרינג תספק את הכריכים יום ביומו.
  • מגוון אפשרויות בחירה – כדי להעניק לתלמידים ולצוות בית הספר מגוון אפשרויות בחירה מדי יום, מומלץ לבחור בחברת קייטרינג שמסוגלת לספק מגוון כריכים במילויים שונים.
  • מחירים אטרקטיביים – יש לזכור כי רוב קהל היעד של הכריכים, הינם תלמידים. לכן, יש לבחור בקייטרינג שמספק כריכים במחירים שיתאימו לתלמידים. אמנם, חשוב ביותר שלא לבחור בקייטרינג מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון את שאר הדגשים שמובאים ברשימה. שכן, יש להימנע מהתפשרות על איכות הכריכים, לטובת כריכים זולים.
  • כריכים בריאים לבית הספר – אחד מהאלמנטים היותר חשובים שיש לדאוג בתזונת כל ילד, הוא שהתזונה תהיה בריאה עם ערכים תזונתיים חיוניים. לכן, מומלץ לבחור בקייטרינג שיספק כריכים בריאותיים וטריים, על מנת שכל ילד יוכל להנות מארוחה משביעה ומזינה.
  • טריות הכריכים – חשוב ביותר לבחון את רמת הכריכים שחברת הקייטרינג תספק. שכן, על מנת להעניק לילדים כריכים טריים מדי יום, יש לבחור בחברת קייטרינג שעושה שימוש בחומרי גלם ולחמים טריים בלבד.
  • מאכלים אלרגניים – חשוב לבחון האם ישנם תלמידים, או אנשים מצוות בית הספר בעלי אלרגיה למאכלים שונים. שכן, במידה ואדם שאלרגי לגבינה לדוגמא, יאכל מאכל עם גבינה, הדבר עלול לסכן את חייו. לכן, במידה וישנם תלמידים או אנשים בבית הספר שאלרגיים למאכלים מסוימים, יש להעביר את המידע לקייטרינג מראש. כמו כן, יש לוודא מול חברת הקייטרינג כי היא כן מסוגלת לספק את הכריכים תוך שמירה על האילוצים השונים.

אספקת כריכים לבית ספר – יתרונות

כאשר דואגים שבקפיטריית בית הספר יוצעו כריכים למכירה, נהנים מיתרונות שונים, כגון:

  • ארוחות זמינות – לעיתים, יום הלימודים מתארך מעבר לצפוי. במקרים כאלה לרוב לא נערכים ולא מצטיידים במזון בכמות מספיקה. לכן, כאשר ישנם כריכים מזינים בקפיטריה, נהנים מארוחה מזינה ומשביעה, שזמינה כמעט בכל שעות פעילות בית הספר.
  • חיסכון זמן להורים – כאשר ההורים יודעים כי הילד שלהם יוכל לרכוש כריך מזין ומשביע בקפיטריה, הם יוכלו לחסוך זמן בהכנת הכריכים מדי בוקר. הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר בהכנת כריכים לכמה ילדים מדי יום.

סנדוויצ'ים לקיוסקים– כל טוב

אנו במפעל כל טוב, פועלים מאז שנת 2011 כמפעל ליצור ושיווק כריכים ומגשי אירוח. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות ביטוח, עיריות ,מתנ"סים וחברות הייטק, עמותות חינוך שונות ועוד.

אנחנו מפעל חיפאי, בעל כל הרישיונות והאישורים הנדרשים, כמו רישיון עסק, רישיון יצרן, אישור משרד הבריאות, אישור הובלת מזון וביטוח חבות מוצר, כשרות חלבית ואישור על ניהול ספרים תקין.

מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם מתחיל בכריכים, עובר דרך מארזים לטיולים הכוללים מגוון אפשרויות, ממשיך למגשי אירוח לכל מטרה ומגיע עד לעריכת מזנון חלבי קר להנאת כולם.

השירות מבחינתנו הוא גולת הכותרת, גילינו שהוא חשוב לא פחות מהרמה הקולינריות, הטריות והטעם, לכן אנחנו משתדלים לתפור את המענה המתאים לכל לקוח לפי צרכיו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 054-2320114

מייל – 2320114@gmail.com

מספר פקס – 04-6474072.