You are currently viewing הזמנת כריכים מוכנים

הזמנת כריכים מוכנים

כריכים מוכנים – מידע חיוני

כיום, ישנן חברות קייטרינג שמתמחות באספקת כריכים מוכנים. אספקת כריכים מוכנים יכולה להוות פתרון מושלם במגוון מקרים, כגון:

  • כיבוד לישיבות צוות – בכל ארגון או עסק, מתקיימים ישיבות צוות לעיתים תכופות. בין אם מדובר על ישיבת צוות מקצועית ורשמית, ובין אם מדובר על ישיבה בעלת אופי קליל יותר, יש צורך להגיש לעובדים כיבוד הולם. כאן נכנסים לתמונה הכריכים המוכנים. שכן, ניתן להזמין מגוון רחב של כריכים, על מנת להגיש לעובדים אפשרויות בחירה מרובות.
  • ארוחה מזינה וזמינה – הכריכים מהווים ארוחה די מזינה, שיכולה להיות מתאימה ביותר בשיאו של יום עבודה. שכן, ניתן לאכול את הכריך תוך כדי הליכה מפגישה לפגישה, כך שניתן להמשיך בשגרת העבודה תוך כדי אכילת הכריך.
  • כריכים לטיולים – בטיולים חשוב להצטייד במזון בכמות מספיקה. כמו כן, במידה ומדובר על טיול בית ספרי, או טיול מאורגן על ידי חברת טיולים, לעיתים ניתן לרכוש כמות כריכים עבור כל אחד מהמשתתפים בטיול. הכריך מהווה ארוחה מזינה ומשביעה, שלא מצריכה כלי מטבח או ציוד נוסף.

 

היכן רוכשים כריכים מוכנים?

על מנת לבחור בספק הכריכים הטוב ביותר, כדי שזה יספק כריכים טעימים ואיכותיים, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • ספק איכותי ומקצועי – חשוב מאוד לבחון את רמת המקצועיות של ספק הכריכים. שכן, הכנת כריכים בצורה איכותית, דורשת מטבח מקצועי ונקי, צוות עובדים מיומן ועוד אלמנטים רבים שמעידים על איכות ומקצועיות של הספק. לכן, מומלץ לבחון את הספק טרם רוכשים ממנו כריכים מוכנים.
  • השוואת מחירים – מומלץ להשוות בין כמה הצעות מחיר מספקי כריכים שונים. בעזרת השוואת המחירים ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן. ההשוואה מומלצת עוד יותר כאשר מדובר בהזמנת כמות גדולה של כריכים. אמנם, יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון וליישם את שאר הטיפים שמופיעים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על איכות ירודה של הכריכים.
  • כשרות – במיוחד במקרים בהם יש צורך לספק כריכים לעובדים או לאנשים שומרי כשרות, יש לבחון האם לקייטרינג אכן ישנה תעודת כשרות בתוקף.
  • אלרגיה – במקרים בהם רוצים להגיש את הכריכים ככיבוד לאנשים, יש לבחון האם ישנם אנשים בעלי אלרגיה למאכלים מסוימים. במידה וישנם כאלה, חשוב מאוד לוודא מול ספק הכריכים כי הוא מסוגל לספק את הכריכים באילוצים השונים.
  • טריות – יש לוודא כי ספק הכריכים עושה שימוש במוצרי גלם טריים מדי יום. כמו כן, מומלץ לוודא כי הלחמים השונים הינם טריים. שכן, אלמנט הטריות הינו משפיע ביותר על הטעם של הכריך.
  • עמידה בזמנים – במידה ומדובר על כיבוד שעתיד להיות מוגש באירוע או ישיבה, העמידה בזמנים הינה קריטית. לכן, יש לוודא מול ספק הכריכים כי הוא מסוגל לספק את כמות הכריכים הנדרשת, במסגרת הזמנים שתוגדר מראש. הדבר חשוב עוד יותר כאשר מדובר בהזמנת כמות גדולה של כריכים, אז גם מומלץ לבצע את ההזמנה זמן סביר לפני המועד המבוקש. זאת על מנת להעניק לספק הכריכים מספיק זמן להיערך בהתאם ולספק את הכריכים בזמן.

מכירת כריכים– כל טוב

אנו במפעל כל טוב, פועלים מאז שנת 2011 כמפעל ליצור ושיווק כריכים ומגשי אירוח. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות ביטוח, עיריות ,מתנ"סים וחברות הייטק, עמותות חינוך שונות ועוד.

אנחנו מפעל חיפאי, בעל כל הרישיונות והאישורים הנדרשים, כמו רישיון עסק, רישיון יצרן, אישור משרד הבריאות, אישור הובלת מזון וביטוח חבות מוצר, כשרות חלבית ואישור על ניהול ספרים תקין.

מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם מתחיל בכריכים, עובר דרך מארזים לטיולים הכוללים מגוון אפשרויות, ממשיך למגשי אירוח לכל מטרה ומגיע עד לעריכת מזנון חלבי קר להנאת כולם.

השירות מבחינתנו הוא גולת הכותרת, גילינו שהוא חשוב לא פחות מהרמה הקולינריות, הטריות והטעם, לכן אנחנו משתדלים לתפור את המענה המתאים לכל לקוח לפי צרכיו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 054-2320114

מייל – 2320114@gmail.com

מספר פקס – 04-6474072.