כריכים מוכנים ארוזים

למה להזמין כריכים מוכנים ארוזים?

אז נכון, זו אולי לא תורה מסיני להכין סנדוויצים שהרי כל אחד מכין אותם בבית לעצמו ולילדיו לעוד יום לימודים ועבודה. אבל  ללא ספק להכין את הסנדוויץ האולטימטיבי שיהיה גדול מספיק, משביע וטעים, מזין ונוח לאכילה- זו אמנות.

במקומות עבודה רבים, אין מטבח מאובזר וגדול ו\או קפיטריה המגישה ארוחות בוקר וצהריים. כדי לפנק את העובדים ולדאוג לרווחתם, יש למצוא פתרון אחר, יעיל, טעים ובריא לארוחות במהלך היום.

 

הזמנת כריכים למשרד היא פתרון מעולה. ומדוע?

  • היתרון הגדול של הזמנת כריכים ארוזים למשרד היא הנוחות. מדובר במשלוח מזון שקל מאוד לשנע, נוח להזמין באופן טלפוני ואפילו אונליין והכי חשוב, מדובר בארוחה מגוונת ומזינה במיוחד. כן חשוב לבחור בספק דייקן, המספק כריכים טריים שהוכנו באותו היום ואורז אותם באריזה נאה ומתאימה השומרת על טריות, כך שהם יגיעו כמו שצריך.
  • ייחודיות: מגש כריכים מורכב מכריכים מגוונים העשויים מלחמים שונים ועם מילויים מפתיעים. אין כמו כריך עם שילובי טעמים מפתיעים, ירקות קראנצ'ים ורטבים ביתיים בתוך לחמים איכותיים וטריים.
  • בריאות: בעידן של מודעות לתזונה נכונה ולייף סטייל בריא, אנשים מחפשים לאכול ארוחות מזינות המורכבות ממצרכים טריים ואיכותיים. סנדוויצ'ים בריאים העשויים מלחמים מלאים, ירקות וחלבונים רזים- יעשו את העבודה. מומלץ לצרף גם מגש של ירקות טריים להשלמת הארוחה ולקינוח, מגש עשיר של פירות טריים לסיום מתוק.
  • מגוון ושפע: מגשי כריכים אלו מגשים עשירים בכריכים שונים המציעים מגוון רחב של טעמים כמו כריך בלקני, טוניסאי, חביתה, טבעוני ועוד. בנוסף, כל כריך מגיע בלחם אחר ועם תוספות אחרות המשתלבות נהדר עם שאר המרכיבים כמו לחם לבן, לחם מחמצת, לחם מלא ולחמים עם תוספות מענייניות כמו זיתים ואגוזים. התוספות יכולות להיות אבוקדו, טונה, גבינה וכן הלאה, שמשדרגות כל כריך.
  • כיבוד עשיר, מזמין ומשביע: בניגוד למגש בורקסים וקרואסונים, המוגשים בישיבות ובהרמות כוסית ואינם משביעים ומזינים כלל, מגש כריכים ארוזים וטריים, המלאים בכל טוב, זהו מגש עשיר, מזמין, משביע ובריא שכל עובד ישמח לטעום ממנו.

אספקת כריכים מוכנים

אספקת כריכים מוכנים – חברת 'כל טוב'

תהליך הכנת סנדוויצים ככלל וסנדוויצים ארוזים לשינוע במשלוח בפרט, זהו תהליך לא פשוט. יש להקפיד על טריות, ליצור תמהיל כריכים עשיר ולא משעמם, לבחור במרכיבים איכותיים שיחזיקו מעמד במשלוח, למצוא את הדרך המושלמת לארוז את הכריכים, כך שיגיעו ללא פגע וכמובן, למצוא דרך שילוח מתאימה.

אנו בחברת 'כל טוב', הפכנו את תהליך הכנת הסנדוויץ המושלם לאמנות של ממש ומאות לקוחות מרוצים וקבועים שחוזרים להזמין מאיתנו כל פעם מחדש- לא טועים. הניסיון הרב שלנו ושיטת הכנת הסנדוויצים שלנו, עושה את העבודה ומשנה לשנה אנו ממשיכים לחשוב ולשכלל את שיטת ההכנה, האריזה והמשלוח של הכריכים ומגשי האירוח שלנו.

במקומות עבודה רבים אשר מזמינים את הכריכים שלנו יודעים: כריך המגיע מחברת 'כל טוב' מגיע טרי, עשיר ומלא בכל טוב, ארוז כמו שצריך, אינו מתפרק וקל לאכילה. אנו מספקים מגוון ענק של כריכים וסנדוויצ'ים מכל הסוגים המתאימים לכל צורך והעדפה תזונתית כולל כריכים לטבעוניים. 

אנחנו פיצחנו את השיטה לאספקת סנדוויצ'ים ארוזים ברמה הגבוהה ביותר למשרד, לאירוע ולבית.

זאת מעבר לפיצוח השיטה, להכנת הכריך המושלם, הטרי, הפריך והטעים ביותר המורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בשוק, בין אם מדובר בלחמים, ירקות, גבינות, רטבים או כל חומר גלם אחר – הכול ארוז בצורה בטוחה ואסתטית ומגיע ללקוח בצורה מסודרת וללא תקלות במחירים הוגנים ועם שירות ללא תחרות.

נשמח לספק גם לכם סנדוויצ'ים איכותיים, גדולים ומשביעים בהתאמה אישית ובכמויות משתנות  לאירועים, ישיבות צוות, הרמות כוסית או סתם בתור פינוק לעובדים שלכם. מעבר לכריכים, אנו מציעים גם מגשי אירוח אטרקטיביים ביותר, עמוסים כל טוב, המלאים בפירות וירקות העונה, טריים ויפים להשלמת הארוחה.

נשמח לצרף גם אתכם למאגר הלקוחות שלנו ולספק לכם את הכריכים הטובים ביותר בשוק: כריכים מאוזנים, בריאים, טעימים ואורזים הייטב, מוכנים להגיע לכל נקודה במצב הטוב ביתור ובמחירים מפתיעים במיוחד.

להזמנות ופרטים נוספים חייגו למספר הטלפון שלנו 04-6474072 או השאירו פרטים באתר. אתם כמובן, מוזמנים להסתכל ולהתרשם מסוגי הסנדוויצ'ים השונים שאנו מספקים, כמו גם ממגוון השירותים הנוספים שלנו כגון מגשי אירוח, מכונות אוטומטיות, כיבוד לאירועים ועוד.