כיבוד קל לאירוח

כיבוד קל לאורחים

מחפשים פתרון טעים, מהיר ולא יקר לאירוע? כיבוד קל לאורחים שכולם יאהבו, לא יצריך מכם סידור שולחן, ניקיון וכדומה? חברת 'כל טוב' היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לספק אוכל טעים ואיכותי לאירוע שלכם בעלות הגיונית ולא מכבידה, לשביעות רצונם של כל האורחים שלכם באירוע.

 

אמנות הכנת הסנדוויץ' – חברת 'כל טוב'

טרנד הגשת הכריכים באירוע מגיע לארץ מארה"ב, אנגליה ואירופה, שם יש מקום של כבוד לכריכים במידה רבה יותר מאשר בישראל וקיימות תורות שלמות להכנת כריכים מסוגננים ואיכותיים אשר מקובל לאכול באירועים קלילים כשכריכים אלו מוגשים בתור כיבוד קליל לאירוח של בני משפחה קרובים ורחוקים, עובדים בעסק או בחברה וכל אירוע אחר הדורש אוכל אך לא קייטרינג גדול. 

כריכונים, סנדוויצ'ים ומגשי אירוח לאירועים

חברת 'כל טוב' היא אחת החברות המובילות בתחום הכנת המגשים והכריכים המוגשים בתור כיבוד קל לאירוח. כל המוצרים שלנו טריים ואיכותיים ואנו מקפידים הן על ההכנה והן על האריזה, עושים שימוש בלחמים מיוחדים, בריאים וכדומה ומרכיבים את הכריכים הטעימים ביותר עם הקפדה על רטבים איכותיים, חומרי גלם טריים, סנדוויצ'ים מיוחדים ועוד.

בנוסף אנו מספקים מגשי אירוח נהדרים לאירוע, פלטות ירקות ומגשי פירות איכותיים בעונה, המסדרים לכם את הכיבוד באירוע בצורה מושלמת ומתאימים גם כמתנה למגוון אירועים, קידום בעבודה, ישיבת צוות או כל מטרה אחרת במקום העבודה כמו גם במסגרת הפרטית.

לרשותנו ניסיון רב באספקת קייטרינג כריכים ומגשי אירוח למגוון רחב של חברות, מוסדות ועסקים ונשמח לצרף גם אותך כלקוח קבוע אשר נהנה מאספקה של השירות שלנו.

גלשו עוד באתר להתרשם מהתמונות ולבדוק את השירותים המגוונים שלנו, השאירו פרטים לחזרה או התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להזמנת כיבוד קל לאירועים מכל סוג. 

חייגו עכשיו לקבלת מענה טלפוני וייעוץ לגביי הזמנת מגשי אירוח ועוד >>