You are currently viewing כריכים מוכנים עד הבית

כריכים מוכנים עד הבית

כריכים בהזמנה – מידע חיוני

הזמנת כריכים

הכריכים מהווים ארוחה מזינה ומגוונת במיוחד. שכן, ישנם כריכים במילוי של גבינות שונות, שילוב של ירקות שונים וכן הלאה. על כן, הזמנת סנדוויצ'ים ככיבוד לישיבות צוות, או לחלופין כארוחה קלילה ומזינה לבני הבית, הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא ניתן לקרוא על היתרונות הרבים שטמונים בהזמנת כריכים מוכנים לבית או לעבודה.

 

כריכים מוכנים עד הבית – יתרונות

הזמנת סנדוויצ'ים

כאשר בוחרים להזמין מקייטרינג מקצועי כריכים לבית או לעבודה, נהנים מיתרונות שונים, כגון:

  • הזמנה בכמות מדויקת – במידה ורוצים לשלב את הכריכים כחלק מהכיבוד שיוגש לאורחים בבית, או לחלופין ככיבוד שיוגש בישיבת צוות במשרד, ניתן להזמין כמות מדויקת לפי כמות המשתתפים. שכן, יותר קל להזמין כמות כריכים בהתאם לכמות המשתתפים, יחסית להזמנת כמות מדויקת של מאכלים אחרים כמו פסטות או סלטים. זאת משום שניתן בקלות למנות את כמות האנשים שעתידים להשתתף במפגש החברתי שמתקיים בבית, או בישיבת הצוות שתתקיים במשרד. לאחר שיש רשימת משתתפים, ניתן להזמין כמות כריכים בהתאם.
  • כיבוד אידיאלי לאירועים קלילים ולא רשמיים – כאשר רוצים לקיים אירוע באווירה קלילה, או לארח בבית כמה חברים, ניתן בהחלט להסתפק בהזמנת כריכים איכותיים ככיבוד הולם ומכובד.
  • מגוון אפשרויות – כאשר בוחרים להזמין כריכים ככיבוד לכל מטרה, ניתן להתייחס לטעמו האישי של כל אחד ואחת. שכן, ניתן להזמין מגוון רחב של כריכים במילויים שונים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הכריך שקולע לטעמו האישי. בנוסף, במידה וישנם אנשים ששומרים על אורח חיים בריא, ניתן להזמין עבורכם כריכים בריאותיים וטעימים.
  • מניעת לכלוך ובלגן במטבח – בייחוד כאשר מדובר בהכנת כמות גדולה של כריכים, תהליך ההכנה במבטח כרוך בלא מעט לכלוך ובלגן. על כן, כיד למנוע מצבים כאלה, ניתן להנות מהזמנת סנדוויצ'ים לעבודה מקייטרינג מקצועי.
  • חיסכון בזמן – כאשר בוחרים להזמין כריכים עד הבית, נהנים מחיסכון זמן יקר בשעות הבוקר. שכן, שגרת הבוקר של אנשים רבים הינה די עמוסה, לכן כל חיסכון בזמן יתקבל בברכה.

הזמנת כריכים – דגשים

כדי להנות מכריכים טעימים ואיכותיים, מומלץ לזכור את הדגשים הבאים:

  • קייטרינג איכותי ומקצועי – יש לבחור בקייטרינג מקצועי ואיכותי לרכישת הכריכים השונים. שכן, בחירה בקייטרינג מקצועי תבטיח כריכים איכותיים וטעימים במיוחד. כמו כן, על מנת להיות בטוחים כי הכריך הוכן תוך הקפדה על ניקיון וסטריליות, יש לרכוש את הכריכים מקייטרינג איכותי ומקצועי.
  • עמידה בתקנים מחמירים – ישנם תקנים רבים שכל קייטרינג או עסק לממכר מזון חייבים לעמוד בהם. מטרתם של התקנים היא להבטיח כי כל האוכל שהקייטרינג מכין, הוכן בצורה הנקייה והסטרילית ביותר. לכן, יש לבחון האם הקייטרינג אכן עומד בתקנים השונים, על מנת להבטיח כריכים איכותיים ביותר.
  • מגוון אפשרויות בחירה – כדי להעניק לאורחים או לבני הבית מגוון אפשרויות בחירה, מומלץ לבחור בקייטרינג שמציע סוגים שונים של כריכים במילויים שונים. כך, כל אחד יוכל לבחור את הכריך לפי טעמו האישי.

סנדוויצ'ים להזמנה– כל טוב

אנו במפעל כל טוב, פועלים מאז שנת 2011 כמפעל ליצור ושיווק כריכים ומגשי אירוח. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות ביטוח, עיריות ,מתנ"סים וחברות הייטק, עמותות חינוך שונות ועוד.

אנחנו מפעל חיפאי, בעל כל הרישיונות והאישורים הנדרשים, כמו רישיון עסק, רישיון יצרן, אישור משרד הבריאות, אישור הובלת מזון וביטוח חבות מוצר, כשרות חלבית ואישור על ניהול ספרים תקין.

מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם מתחיל בכריכים, עובר דרך מארזים לטיולים הכוללים מגוון אפשרויות, ממשיך למגשי אירוח לכל מטרה ומגיע עד לעריכת מזנון חלבי קר להנאת כולם.

השירות מבחינתנו הוא גולת הכותרת, גילינו שהוא חשוב לא פחות מהרמה הקולינריות, הטריות והטעם, לכן אנחנו משתדלים לתפור את המענה המתאים לכל לקוח לפי צרכיו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 054-2320114

מייל – 2320114@gmail.com

מספר פקס – 04-6474072.