You are currently viewing סנדוויצ ים עם ביצה קשה

סנדוויצ ים עם ביצה קשה

סנדוויצ'ים עם ביצה קשה – שדרוגים

אין אדם שלא אכל בחייו סנדוויצ'ים עם ביצה קשה. בין אם זה היה סנדוויץ' שאמא או אבא הכינו לכם לבית הספר, או ארוחת הצהריים שהכנתם לעצמכם למשרד – סנדוויץ' עם ביצה קשה הוא קלאסיקה לסגירת פינה בצהריים. אבל, לרבים נמאס לאכול את הסנדוויץ' הזה עם השילובים הרגילים והמשעממים והם רוצים לשדרג את הטעם ואת הערך התזונתי של הסנדוויץ'. בקטע הבא נציג כמה שדרוגים שאפשר לעשות בשביל לשדרג גם את הטעם וגם את הערך התזונתי.

למידע נוסף לחצו כאן

 

שדרוגים טעימים

  • לחם – במקום להשתמש בלחם לבן, תוכלו לבחור מהמגוון הרחב של לחמים שיש כרגע. למשל, לחם לבן או חום עם עגבניות מיובשות, לחם עם זיתים ועוד מגוון רחב של כל הלחמים שתוכלו לדמיין. זו דרך זולה, נגישה וטעימה במיוחד לשדרג בקלות את הסנדוויץ'.
  • אבוקדו – אבוקדו וביצה קשה הם שילוב משמיים. המרקמים של השניים יחד יוצרים הרמוניית טעמים ומחמיאים מאוד זה לזה. במקום לטרוח ולהכין סלט ביצים ואבוקדו, תוכלו לקבל את אותו הטעם בתוך הסנדוויץ' שלכם עם הרבה פחות השקעה.
  • ממרחים – ממרחים שונים כמו טפנד זיתים או פסטו יכולים להקפיץ את הטעם של הסנדוויץ' שלכם למעלה. בנוסף, עבור מי שמתקשה עם הטעם היבש יחסית של ביצה קשה ממרח יכול להיות אופציה מעולה.
  • גבינות – גבינות הן אמנם לא התוספת הכי בריאה, אבל היא ללא ספק התוספת הכי טעימה ומשביעה. גבינות מומלצות במיוחד הן גבינה צהובה או פטה.

שדרוגים בריאים

  • עגבנייה – עגבנייה כמו ממרח יכולה להוסיף רטיבות לסנדוויץ' שלכם ובו בזמן להוסיף לו גם ערך תזונתי גבוהה וטעם טעים, לאוהבי העגבניות.
  • חסה – חסה היא העלה הירוק הבריא ביותר והיא גם ללא ספק מאוד טעימה. באמצעותה תוסיפו לסנדוויץ' שלכם קראנצ'יות, טעם ואלמנט בריא.
  • גמבה – גמבה משלבת טעם מעולה יחד עם מרקם שהולך מצוין עם ביצה קשה. בנוסף, זהו ירק עם ערך בריאותי מאוד גבוה.

לסיום, בשביל הסנדוויץ' המושלם עם ביצה קשה אנו ממליצים לשלב את התוספות הללו.

קצת עלינו

כל טוב היא חברה שפעילה כבר למעלה מעשור בתחום המכונות האוטומטיות, אספקת כריכים ומגשי אירוח ועוד. בעזרתנו תוכלו לקבל את הכריכים הטעימים והטריים ביותר גם בהתאמה אישית, תוך הקפדה על מתן שירות אישי, אדיב וזמין.

מעבר לכך, לבית העסק שלנו כל הרישיונות הנחוצים כולל רישיון עסק, אישור הובלת מזון וביטוח חבות מוצר ועוד. לפרטים נוספים וליצירת קשר עמנו לחצו כאן.