You are currently viewing מכונות אוכל אוטומטיות

מכונות אוכל אוטומטיות

מכונות אוכל אוטומטיות – הדרך להשיג גם אוכל בריא

במקומות רבים כמו במפעלים גדולים או מכללות, לא אפשרי תמיד לעזוב את המקום ולצאת ממנו לארוחת הצהרים. הקושי יכול לנבוע מסיבות של תזונה, יכול לנבוע מסיבות של עלויות יקרות לארוחת צהריים, אי זמינות מבחינת שעות העבודה ושעת ארוחות הצהריים וסיבות נוספות. במקרים אלה עובדים וסטודנטים רבים יעדיפו לפנות אל מכונות אוכל על מנת לרכוש סנדוויץ' בריא ובקבוק שתיה. במכונת סנדוויצ'ים ניתן לרכוש כריכים בריאים המכילים גבינות, סלטים, נקניקים, טונה, ביצים וממגוון של סוגים של לחמים ולחמניות.

 

כיום ישנה מודעות גדולה יותר ודרישה גוברת לאוכל מזין ובריא. חברות לייצור מזון מתקדמות כגון חברת כל טוב, מודעות לדרישה הגוברת לכריכים איכותיים והן מקפידות לבחור חומרי גלם טריים, לייצר ולספק כריכים בריאים וטריים למכונות וללקוחות מדי יום ביומו. יחד עם הדרישה למזון בריא ואיכותי ישנה דרישה לזמינות של אוכל ושתיה לרווחתם של עובדים ותלמידים בארגונים שונים. לא בכל מוסד או ארגון ישנו חדר אוכל, ורבים נאלצים לצאת החוצה על מנת לרכוש ארוחה. פתרון זה אינו נוח ולא תמיד זמין, במיוחד בתקופות של לחץ ומזג אוויר קיצוני. מכונת אוכל שמוצבת במקום מרכזי ונגיש ומאפשרת לשוהים בארגון גישה למזון ושתיה טריים בכל שעה ובכל יום.

מכונות ממכר אוכל –מדוע זה כדאי?

בארגונים מסוימים בהם עובדים במשמרות ישנה דרישה לשעות עבודה לא שגרתיות. בשעות אלו החנויות סגורות ולא ניתן לצאת או להזמין אוכל אל המקום. מכונת ממכר אוכל היא הפתרון האידאלי על מנת לרכוש כריך או שתיה. ארגון המציב מכונת ממכר אוטומטית בשטחו מעניק שירות מרווה ומשביע, ודואג בעצם לרווחת העובדים והשוהים במקום. חברות מוכרות ומקצועיות בתחום מכונות המזון תוכלנה להציע לכם פתרון בהתאמה אישית ולפי צרכי הארגון, הן במספר המכונות הנדרשות והן מבחינת המוצרים שיימכרו בהן. חברות מוכרות ומנוסות ידעו להציע לכם מכונות אוכל להצבה, לתקופות זמן משתנות ובהתאם לצורך. המגוון הוא רחב והאפשרויות מגוונות – ישנן מכונות לשתייה חמה, וישנן מכונות לשתייה קרה. ישנן מכונות לחטיפים מתוקים ומלוחים, וישנן מכונות לכריכים. כיום ישנה אפילו האפשרות, להציב בארגון מכונת אוכל אוטומטית לסלטים.

חברת כל טוב פועלת מאז 2011 בתחום. לחברה יש מפעל לייצור כריכים ומגשי אירוח לכל מטרה. החברה מתמחה בהצבת מכונות אוכל אוטומטיות לכל מטרה. מכונות של כריכים, סלטים, שתיה וחטיפים. מכונת החברה הן חדישות והן נוחות לתפעול על ידי המשתמש. את המוצרים במכונות ניתן להתאים בהתאמה אישית לפי צרכי הארגון ולדאוג לתחלופה יומית כדי לספק מענה טרי וטעים. לחצו כאן כדי להתרשם מכלל המוצרים והשירותים שלנו, או צרו אתנו קשר בטלפון – 04-6474072