מכונות שתיה אוטומטיות

מכונות שתייה אוטומטיות

מעבר להיותה חברת השיווק המובילה בישראל לאספקת סנדוויצ'ים ומגשי אירוח וכיבוד לאירועים, חברת 'כל טוב' מתמחה גם באספקת מכונות שתיה אוטומטיות למכירה. החברה מספקת את המכונות האוטומטיות האיכותיות ביותר למגוון בתי עסק, מוסדות ציבוריים, חברות היי טק, מפעלים, מוסדות חינוך וכל מקום הפועל 24/7 וזקוק לשירות יעיל זה.

 

מכונות שתייה אוטומטיות – חברת 'כל טוב'

היתרונות בהצבת מכונת משקה ומזון אוטומטית במסדרונות ובחללים משותפים ובמקומות עבודה גדולים וברורים. מכונות שתייה הגיעו לשוק כבר לפני שנים רבות אך רק בעשור האחרון עבר התחום מהפכה תודות לחידושים הטכנולוגיים ומכונות אוטומטיות המספקות כל דבר אפשרי נמצאות כיום כמעט בכל משרד או מקום עבודה שמכבד את עצמו ובוודאי במקומות ציבוריים כמו בתי חולים וכדומה אשר בהם המכונות האוטומטיות הן הכרח בשל הימצאות אנשים עשרים וארבע שעות ביממה במקום, כאשר בשעות הלילה על פי רוב אין אף מקום פתוח שיכול לספק את האוכל והשתייה הדרושים לשהייה אורכה וממושכת במקום.

למה להזמין מכונות שתייה אוטומטיות דרך חברת 'כל טוב'?

החברה מספקת את מכונות השתייה והמזון האוטומטיות הטובות ביותר והאמינות ביותר ובעלת ניסיון רב בתפעולן ומילואן על בסיס יומי. אנו שמים כריכים וסלטים טריים מבית 'כל טוב' וכן שתייה קרה. אנו מתאימים ללקוח את הפריטים ודואגים שתהיה אספקה שוטפת שלהם בכל זמן נתון על ידי מילוי על בסי יומי ולכן כל המוצרים האכילים שומרים על טריותם.

מדובר מכונות אוטומטיות קלות לשימוש המאפשרות לכם ולקהל הלקוחות שלכם ליהנות מאוכל ושתייה 24/7 באיכות גבוהה ועוזרים לכם למשוך לקוחות ולהשאיר אותם בבית העסק, כמו גם לתת שירות לעובדים שלא תמיד רוצים או יכולים לצאת מהעבודה ולהיעדר לזמן רב ומעדיפים ארוחת חטיף קטנה או אחרות בוקר טעימה בסנדוויץ' בלי יותר מדי טרחה.

לפרטים והזמנות חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם >>