סנדוויצים מוכנים לעסקים

כריכים מוכנים לעסקים

כל חברה ועסק זקוקים לאספקת אוכל עבור העובדים שלהם. לא כל חברה או בית עסק מחזיקים בחדר אוכל משלהם, כפי שיש בחברות הייטק וחברות ממשלתיות רבות. לכן, סנדוויצים לעסקים מהווים פתרון מצוין.

עם זאת, גם בחברות גדולות עם חדרי אוכל לא תמיד מתחשק לעובדים לשבת בחדר האוכל או בקפיטריה. לפעמים, פשוט אין להם זמן והם זקוקים לפתרון מידי, טעים וזול, מבלי שיצטרכו להזמין מתפריט ולהעביר שעה שלמה בהזמנת אוכל לעובדים.

 

סנדוויצים מוכנים לעסקים הופכים את חייהם של בעלי עסקים לקלים יותר, כי הם מהווים פתרון נהדר לימי עבודה ארוכים ונותנים מענה בריא, איכותי ונקי לכל העובדים.

לשם כך, קיים שירות הכריכים של חברת 'כל טוב', הספק לכם את האפשרויות הטובות ביותר עבור העובדים שלכם ומצע מגוון סנדוויצ'ים מוכנים לעסקים, עם דגש על בריאות ואיכות, כך שהעובדים שלכם ייהנו מכל ביס וביס.

כריכים מוכנים לעסקים

כריכים מוכנים לעסקים – חברת 'כל טוב'

חברת 'כל טוב' מספקת שירותי קייטרינג כריכים איכותי ומהיר. אנו מבינים שכיום יש מגוון עצום של לחמים וחומרי גלם ושלכל אחד ואחת יש את ההעדפות האישיות שלהם. לצורך כך, הכנו תפריט רחב ומגוון של אפשרויות ואנו מכינים כריכים לחברות בהתאמה אישית, לפי בחירתם: לפי גודל הלחם, סוג הלחם, הרכב הכריך ועוד. השירות שאנו מציעים הוא במחירים המשתלמים והנוחים ביותר, שמתאימים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, באזור חיפה והסביבה.

איפה להזמין סנדוויצ'ים מוכנים לעסקים?

סנדוויצ'ים מוכנים לעסקים מזמינים רק מחברה מקצועית, מוסמכת ובעלת ניסיון. כשמאכילים כל כך הרבה פיות, חשוב לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

חשוב להבטיח שבתהליך הכנת הכריכים נעשה שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, שתהליך ההכנה נעשה בסביבה נקייה ומסודרת, תוך שמירה על תקני הניקיון הגבוהים ביותר. כמו כן, חשוב להקפיד גם על אריזה של כל כריך וכריך ואחסונם בתנאי קירור הולמים, כדי להבטיח שמירה מיטבית על טריות וניקיון המוצר.

היתרון של חברת 'כל טוב' הוא בניסיון הרב שלה באספקת כריכים ומגשי אירוח איכותיים, שעשויים מחומרי הגלם הכי טריים ואיכותיים, שמורכבים בצורה חכמה ומגוונת, לשביעות רצונם של לקוחותינו הקבועים והחוזרים.

אנחנו מקפידים על כל כריך וכריך שאנחנו מכינים וחשוב לנו שכל לקוח יקבל כריך ארוז, נקי ומושקע, מכל הלב.

באפשרותכם ליהנות מסנדוויצ'ים קטנים או גדולים, במגוון לחמים והרכבים, כמו:

  • כריך חביתה – חביתה, גבינה וירקות טריים.
  • כריך סביח – חציל, תפוח אדמה וירקות טריים.
  • כריך אבוקדו.
  • כריך טונה.

כל הכריכים שלנו, ללא יוצא מן הכלל, מורכבים מלחם טרי, הנאפה באותו הבוקר ומגיעים ארוזים היטב עד למשרד או לבית הלקוח בטריות מרבית וללא תקלות. בנוסף, הכריכים שלנו כשרים בחזקת חלבי, בהשגחת רבנות חיפה.

לקבלת פרטים נוספים, הצעת מחיר ולביצוע הזמנות צרו איתנו קשר עוד היום במספר הטלפון: 04-6474072 או השאירו לנו פרטים לחזרה באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת להזמנת סנדוויצ'ים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, כריכים מוכנים לעסקים ומגוון גדול של שירותים קולינריים מתקדמים בתחום.