You are currently viewing כיבוד לאירוח קל

כיבוד לאירוח קל

מתכננים אירוע פרטי או עסקי? מבקשים להזמין כיבוד לאירוע קטן טעים וקליל? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת כל טוב הוותיקה, המספקת לאירועים מגוון עשיר ואיכותי של מנות חלביות טריות וטעימות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מנות כיבוד לאירוח קל – מי צריך?

לא בכל פגישה או אירוע מתאים להגיש ארוחה מלאה עם מנות כבדות. למעשה, יש הרבה מאוד אירועים פרטיים ועסקיים שעבורם דווקא יתאים להזמין כיבוד לאירוח קל שאינו מכביד. למשל, מנות קלות, טריות וטעימות יכולות להתאים לצרכים הבאים:

  • ימי כיף וגיבוש- ימי כיף וגיבוש של עובדי החברה הינם ימים מלאים בפעילות ואקשן, שלא אחת כרוכים במעבר ממקום למקום. עבור ימים אלו יתאים כיבוד קליל ולא מכביד, שניתן לאכלו גם ללא שולחן ושיאפשר להמשיך בפעילות מתוכננת.
  • ישיבות עסקיות- בין אם מדובר בישיבת צוות, פגישת עסקים, ישיבת הנהלה וכדומה, אתם בוודאי רוצים שמשתתפי הפגישה יישארו ערניים ומרוכזים. לשם כך אין דבר יותר מתאים מאשר כיבוד טעים וקליל.
  • שבת חתן- למפגש שבת חתן המתרחש בבית כנסת ובבית המשפחה, מתאים להזמין מנות מוכנות חלביות קלילות וטעימות.
  • אירועים בטבע- למי שמתכנן אירוע בטבע, כיבוד קל יספק מענה מושלם עם מנות שניתן לאכול גם ללא צלחת, שיתאימו לאווירה קלילה וזורמת.
  • אירוע עם צמחונים- אם מגיעים לאירוע שלכם אנשים צמחונים, עדיף שתבחרו בתפריט חלבי מגוון שיענה לטעם ולצרכים של כולם.
  • מגוון אירועים נוספים- כיבוד קל מתאים למגוון אירועים קטנים נוספים, בין אם מדובר בברית מילה, בת או בר מצווה, מסיבת יום הולדת עשור, ימי עיון, כנסים, תערוכות ועוד.

מה כולל כיבוד קל באירוע

כיבוד קל לאירוח כולל שפע של מנות טעימות, כגון מגשי ירקות טריים עם מטבלים טעימים, או לחילופין סוגים שונים של סלטים טריים, כמו סלט יווני או סלט פסטה וגבינת פטה. כמו כן, כיבוד קל יכול להיות מורכב ממגשי כרכונים עם מגוון עשיר של סוגי לחמים ומילויים, כמו כריכים מלחם מלא, ג'בטות, טורטיות וכריכונים פתוחים וסגורים. הכריכים יכולים להיות עם שלל סוגים של ממרחים, וכן עם גבינות, ביצים, טונה, ירקות, אנטי פסטי ועוד. תוכלו גם להזמין מאתנו מגשי גבינות, פסטות משובחות, קישים מעולים ומאפי, לצד מגוון עשיר של קינוחים חלביים, מוס שוקולד מגשי וסלטי פירות, עוגות ועוגיות, ועוד.

להזמנת כיבוד לאירוח קל

להזמנת כיבוד לאירוח קל וטעים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת כל טוב בטלפון 054-2320114.