You are currently viewing אירוח חלבי קליל למגוון אירועים

אירוח חלבי קליל למגוון אירועים

מבקשים לערוך אירוע פרטי או עסקי, בו יוגש כיבוד איכותי, טעים ולא מכביד? בחברת כל טוב המוערכת יספקו לכם מענה שלם עם אירוח חלבי קליל וטעים במיוחד.

 

חברה מומלצת, וותיקה ומורשית

כאשר תבחרו בחברתנו להזמנת אירוח חלבי, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו כיבוד איכותי, טרי וטעים ישירות ממפעל המזון שלנו, עם תפריט חלבי מגוון ומשובח. אנו חברה מנוסה ומוערכת הפועלת בתחום כבר מעל לעשור, עם כל הרישיונות והאישורים הנדרשים. אנו משווקים את מוצרינו לשורה ארוכה של גורמים פרטיים, עסקיים ומוסדיים, הזוכים לקבל שירות מקצועי ומענה אישי מותאם לצרכיהם. לקוחותינו מכירים היטב את היתרונות של תפריט חלבי לאירועים.

אז מהם היתרונות של תפריט חלבי לאירוע?

בימינו יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין תפריט חלבי לאירוע שלהם, בגין שורה של יתרונות. קודם כל מדובר במנות אוכל משובחות המוצעות מגוון עשיר במיוחד, ממנו כל אחד יכול למצוא את מה שעונה לצרכיו וטעמו. אבל שלא כמו תפריט בשרי כבד, תפריט חלבי מאופיין במנות טעימות קלילות שאפשר לנשום אחריהן, להישאר מרוכזים בישיבת הצוות או לקום לרקוד בחתונה. בנוסף, בהשוואה לתפריט בשרי מדובר במטבח הרבה יותר נוח מבחינת העלויות, שגם מספק מענה מעולה לצרכי האורחים הצמחוניים. ולבסוף, כמובן שאין מה להשוות בין קינוחים על בסיס חלבי לעומת קינוחי פרווה.

אירוח חלבי מגוון, טעים וטרי

עבור אירוח חלבי קל וטעים אנו מציעים מגוון עשיר של כיבוד, עם מנות מעוצבות מוכנות לאכילה. המנות שמתאימות לצרכים שונים ומוצעות עבור מחירים משתלמים, כוללות בין היתר כריכונים מסוגים שונים של לחמים שיש בתוכם מילויים מגוונים כמו סלט טונה, ביצים, גבינות, ממרח אבוקדו, חביתות ירק, חצילים, אריסה ואנטי פסטי. זאת לצד מגשים של טורטיות מעולות, פסטה אלפרדו משובחת, מגשי גבינות, ושפע של סוגי קישים עם ירקות וגבינות.

כמו כן תוכלו להזמין מאתנו מגוון סוגי סלטי בריאות טריים, לרבות סלט יווני, סלט עלי בייבי, סלט פירות, סלט קינואה, סלט פסטה עם גבינת פטה, מגשי ירקות חתוכים ועוד. ולבסוף, יש לנו מבחר איכותי של קינוחים חלביים, כמו מוס שוקולד, כדורי שוקולד מגשי פירות, מאפים ועוגות.

להזמנת מנות לאירוח חלבי

להזמנת מנות לאירוח חלבי קליל וטעים, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת כל טוב בטלפון 054-2320114.